5 Τρόποι Να Κάνεις Restart Στον Μεταβολισμό Σου!

Σε όλους μας έχει συμβεί να ”παγώσει” ο μεταβολισμός μας και να πάρουμε κιλάκια ή από εκεί που χάναμε ξαφνικά να κολλήσει η ζυγαριά σε έναν συγκεκριμένο αριθμό και να μην κατεβαίνει. Εμείς συγκεντρώσαμε τους 5 πιο χρήσιμους κανόνες για να μπορέσεις να κάνεις επανεκκίνηση στον μεταβολισμό σου και να ενισχύσεις τις καύσεις του οργανισμού σου:

Ξεκίνα προπόνηση με αντιστάσεις

Η γυμναστική είναι ο νούμερο 1 τρόπος για να πάρεις και πάλι τα πάνω σου! Είμαι σίγουρη ότι το ξέρεις, το θέμα είναι όμως να το εφαρμόσεις κιόλας. Αν σκέφτεσαι τι είδους προπόνηση να ξεκινήσεις, μία είναι η απάντηση! Προπόνηση με αντιστάσεις! Καθίσματα, βυθίσεις, προβολές και push-ups είναι μόνο μερικές από τις ασκήσεις που μπορείς να κάνεις για να αυξήσεις τις καύσεις σου.

Ξεκουράσου σωστά

Μην υποτιμάς έναν καλό 8ωρο ύπνο! Θα βοηθήσει τους μύες σου να αναρρώσουν σωστά από την προπόνηση και θα συμβάλλει ώστε να κάνεις καύσεις ακόμα και τις ώρες που ξεκουράζεσαι!

Φάε «έξυπνα»  φαγητά

Φρόντισε να αυξήσεις την καθημερινή πρόσληψη πρωτεΐνης στη διατροφή σου! Επέλεξε κοτόπουλο, αυγά και ψάρια. Τροφές που θα σε κρατήσουν χορτάτη για αρκετή ώρα και δεν θα σου δώσουν τσάμπα θερμίδες. Επιπλέον, βοηθάει στη σωστή αποκατάσταση των μυών σου από την προπόνηση. Μην παραλείπεις τροφές όπως φρούτα και λαχανικά για να λάβεις τις απαραίτητες βιταμίνες!

Ενυδατώσου σωστά

Πολύ σημαντικό βήμα για την ενεργοποίηση του μεταβολισμού σου είναι και η σωστή ενυδάτωση! Φρόντισε να πίνεις τουλάχιστον 2 με 3 λίτρα νερό καθημερινά και απέφυγε ροφήματα που περιέχουν ζάχαρη όπως αναψυκτικά, συμπυκνωμένοι χυμοί και κρύο τσάι

Βγες για περπάτημα

Εξίσου σημαντικό με την προπόνηση αντιστάσεων είναι και η αεροβική προπόνηση! Προσπάθησε να εντάξεις στην καθημερινότητα σου 20 λεπτά γρήγορο περπάτημα, τρέξιμο , σχοινάκι ή ποδήλατο για να αυξήσεις τη φυσική σου κατάσταση.     Πηγή: Beautymag.gr

Popular stories