Απόκτησε Τέλειους Γλουτούς Με Αυτές Τις 4 Ασκήσεις!

Τα πόδια και οι γλουτοί είναι ένα από τα σημεία του γυναικείου -και του ανδρικού θα έλεγα- σώματος που παίζουν ιδιαίτερα σημαντικό ρόλο στην εξωτερική εμφάνιση! Φυσικά τα δυνατά πόδια είναι πολλά παραπάνω από μόνο ένα μέρος μιας καλλίγραμμης σιλουέτας και για αυτό οφείλουμε να τους δώσουμε την προσοχή που τους αξίζει! Αν δεν έχεις τη δυνατότητα να γραφτείς στο κοντινό σου γυμναστήριο, μην απογοητεύεσαι! Μπορείς να προμηθευτείς ένα λάστιχο εκγύμνασης και πολύ εύκολα να ξεκινήσεις τις προπονήσεις από την άνεση του σπιτιού σου! Με τις παρακάτω ασκήσεις θα καταφέρεις να δεις το σώμα σου να αλλάζει και την ψυχολογία σου να βελτιώνεται από τις πρώτες κιόλας εβδομάδες.

Side kicks

Πέρασε το λάστιχο στα πόδια σου, ώστε να φτάνει λίγο πιο πάνω από τα γόνατα σου και κάθισε στα τέσσερα πάνω σε ένα στρώμα. Άνοιξε το ένα πόδι σου λυγισμένο στο πλάι όσο περισσότερο μπορείς και επανέφερε στην αρχική του θέση. Εκτέλεσε 12-15 επαναλήψεις στο κάθε πόδι. workout

Kick-backs

Βάλε και πάλι το λάστιχο λίγο πιο πάνω από τα γόνατα σου και κάθισε στα τέσσερα στο στρώμα. Σήκωσε το πόδι σου προς τα πάνω σαν να θέλεις να κλωτσήσεις το ταβάνι, σφίγγοντας τους γλουτούς σου! Εκτέλεσε 12-15 επαναλήψεις στο κάθε πόδι. exercise with rubber band

Απαγωγοί

Για αυτή την άσκηση θα χρειαστεί να σταθείς όρθια με τα πόδια ελαφρώς λυγισμένα στο ύψος των ώμων σου και με το λάστιχο πάνω από τα γόνατα σου. Άνοιξε τα γόνατα σου όσο περισσότερο μπορείς και επανέφερε στην αρχική θέση. Εκτέλεσε 10-12 επαναλήψεις. exercise

Προβολές

Για την εκτέλεση αυτής της άσκησης θα πρέπει να σταθείς όρθια με το ένα πόδι μπροστά και το άλλο πίσω να πατάει στα δάχτυλα για να σου προσφέρει στήριξη! Λύγισε το μπροστινό σου πόδι έτσι ώστε το γόνατο σου να δημιουργήσει μια γωνία 90 μοιρών από το πάτωμα. Εκτέλεσε 10-12 επαναλήψεις στο κάθε πόδι. training Πηγή:www.beautymag.gr

Popular stories