Ασκήσεις αναπνοής για υγιές σώμα και μυαλό!

Χρησιμοποίησε τις εξισορροπητικές ασκήσεις αναπνοής, για να εξακολουθήσεις να αναπνέεις εύκολα και ξεκούραστα.

Τα βασικά για την αναπνοή

Η βαθιά αναπνοή επιβραδύνει τον καρδιακό ρυθμό, ρυθμίζει την αρτηριακή πίεση, και διαλύει τη μυϊκή ένταση. Αποκαθιστά την πνευματική και συναισθηματική αυτοκυριαρχία,και καθαρίζει το σώμα.

Έλεγξε την αναπνοή σου

Ακούμπησε τη μια παλάμη στο στήθος σου και την άλλη στην κοιλιά σου. Κλείσε τα μάτια σου και πρόσεξε τι συμβαίνει καθώς αναπνέεις κανονικά. Ποιο χέρι κινείται; Εάν είναι το πάνω χέρι, αναπνέεις ρηχά και περιορίζεις έτσι τη ροή του αναζωογονητικού οξυγόνου.

Στην επόμενη εισπνοή φαντάσου ότι η αναπνοή πέφτει στο κάτω χέρι, παρακάμπτοντας το στήθος σου. Αισθάνσου ότι η κοιλιά σου φουσκώνει με την αναπνοή και τραβήξου ελαφρώς προς τα πίσω
με κάθε αναπνοή.

 

 

Διάβασε τη συνέχεια του άρθρου εδώ

 

 

 

 

Please follow and like us:
0

Related stories