Πώς να μακρύνουν τα μαλλιά σου γρηγορότερα!!

Για τις περισσότερες γυναίκες η όψη των μακριών μαλλιών σημαίνει εντυπωσιακή εμφάνιση και κατά συνέπεια μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση και καλύτερη διάθεση! Τι συμβαίνει όμως όταν δε μακραίνουν αρκετά γρήγορα ή δεν είναι αρκετά υγιή? Τότε τα μαλλιά μας αρχίζουν να φαίνονται ταλαιπωρημένα, να σπάνε και χάνουν μέρα με τη μέρα το μήκος τους. Το Beauty Magazine έψαξε και βρήκε τις πιο απλές συμβουλές για να σε βοηθήσει να επιτύχεις την ενδυνάμωση τους και να κερδίσεις το ιδανικό μάκρος ακόμη πιο γρήγορα!

 

 

Κούρεψε συχνά τις άκρες!

Κι όμως! Το κόλπο για μακρύτερα μαλλιά είναι να κουρεύεις τις άκρες που τόσο ταλαιπωρούν το υπόλοιπο μήκος μαλλιών και τα κάνουν να φαίνονται θαμπά και άγρια. Δώσε ζωή αφαιρώντας την ψαλίδα και κάνε τα μαλλιά σου να φαίνονται υγιή και λαμπερά χωρίς ιδιαίτερο κόπο!

 

 

 

Βούρτσισε τα μαλλιά σου πριν από τον ύπνο!

Σίγουρα φαίνεται ιδανικό να πέφτεις για ύπνο χωρίς να βουρτσίσεις τα μαλλιά σου, ιδιαίτερα τις φορτισμένες μέρες. Παρόλα αυτά, το να χτενίζεσαι πριν κοιμηθείς βοηθά να μοιράζεται ομοιόμορφα η υγρασία των μαλλιών σου για να μένουν ενυδατωμένα κατά τη διάρκεια την νύχτας.

 

 

 

Φάε σωστά!

Η διατροφή είναι ένα πολύ σημαντικό κομμάτι τόσο για την υγεία του σώματος όσο και για την υγεία των μαλλιών σου! Προσπάθησε να ενισχύσεις το μήκος των μαλλιών σου έχοντας καθημερινά μια ικανοποιητική πρόσληψη πρωτεΐνης, την οποία θα βρεις σε τροφές όπως το κόκκινο κρέας, το ψάρι και τους ξηρούς καρπούς. Επίσης οι βιταμίνες A, C και E άλλα και μεταλλικά στοιχεία, όπως ο ψευδάργυρος και ο σίδηρος, συμβάλλουν σε μεγάλο βαθμό στην ανάπτυξη της τρίχας.

 

 

 

Ξέβγαλε τα μαλλιά σου με χλιαρό νερό!

Θυμίσου πως το πολύ ζεστό νερό, εκτός από το σώμα σου, αφυδατώνει και τα μαλλιά σου! Μείωσε τη θερμοκρασία του νερού στο τελευταίο ξέβγαλμα των μαλλιών σου προκειμένου να τα δυναμώσεις πριν τα στεγνώσεις. Επιπλέον προσπάθησε να αποφεύγεις πιστολάκι, σίδερο και γενικά προϊόντα styling που επιβαρύνουν την τρίχα.

Please follow and like us:
0

Related stories