Πρησμένα πόδια: 6 tips για να τα ανακουφίσεις!

Τα πρησμένα πέλματα είναι ένα συχνό πρόβλημα  που αντιμετωπίζουν οι περισσότερες γυναίκες!

Η πιο συνηθισμένη αιτία είναι η κατακράτηση υγρών και συνήθως εμφανίζεται σε άτομα που περνούν πολύ χρόνο καθισμένα ή κάνουν μια δουλειά που απαιτεί πολύωρη ορθοστασία!

Με άλλα λόγια, η κακή κυκλοφορία του αίματος στην περιοχή μπορεί να δημιουργήσει αίσθημα βάρους ή ακόμη και κάποια φλεγμονή, ιδιαίτερα αν παρατηρείς ότι τα πόδια σου εκτός από πρησμένα είναι και κόκκινα!

Παρακάτω θα βρεις 6 συμβουλές που θα σε βοηθήσουν να ανακουφιστείς από την ενόχληση και να περιορίσεις αποτελεσματικά  το ”φούσκωμα”!

Δες τα απαραίτητα tips:

  • Μην φοράς στενά ρούχα και παπούτσια

Φρόντισε η γκαρνταρόμπα σου να είναι άνετη, έτσι ώστε να μην εμποδίζεις την κυκλοφορία του αίματος με ζώνες, λουράκια ή πολύ στενά τζιν!

  • Σήκω τακτικά από την καρέκλα

Αν η δουλειά σου είναι καθιστική, φρόντισε να σηκώνεσαι ανά τακτά χρονικά διαστήματα και να κάνεις μερικά βήματα στο χώρο.

  • Απόφυγε το πολύ αλάτι

Προσπάθησε να αποφύγεις την υπερβολική κατανάλωση αλατιού, καθώς είναι γνωστό ότι συμβάλλει στην κατακράτηση υγρών του σώματος.

  • Πιες νερό

Το νερό είναι ο ιδανικός σύμμαχος στην ”μάχη” της κατακράτησης. Πίνε τουλάχιστον 2 με 3 λίτρα την ημέρα!

  • Βάλε ψηλά τα πόδια σου

Γυρνώντας από τη δουλειά, ξάπλωσε στον καναπέ και στήριξε τα πόδια σου στον τοίχο για 10 λεπτά, προκειμένου να ενισχύσεις την κυκλοφορία του αίματος. Αν δουλεύεις σε γραφείο, ένα υποπόδιο θα σε σώσει!

  • Κάνε ποδόλουτρο

Στο τέλος της ημέρας, αφιέρωσε λίγα λεπτά στον εαυτό σου για να κάνεις ένα χλιαρό ποδόλουτρο. Θα σε ανακουφίσει από την ένταση της ημέρας. Προσοχή στο νερό! Θέλουμε να είναι σχεδόν δροσερό για να απομακρύνουμε το αίσθημα ”καψίματος”.

 

 

 

Η συντακτική ομάδα του Beautymagazine.gr

beautymagazine.gr

 

 

Related stories