Προπόνηση με λάστιχα για υπέροχες καμπύλες!

Το πιο σημαντικό βήμα για την αντιμετώπιση οποιουδήποτε προβλήματος υγείας είναι η πρόληψη! Τα συχνά check-up, οι επισκέψεις στον γιατρό μας και ένα υγιεινός τρόπος ζωή είναι τα ”όπλα” μας απέναντι σε κάθε είδους γρίπη, ίωση ή κρυολόγημα!

Η σωστή διατροφή και η συστηματική άσκηση είναι απαραίτητα στοιχεία ώστε να μπορέσουμε να ενισχύσουμε το ανοσοποιητικό μας σύστημα!

Αν είσαι από τις τυχερές που διαθέτουν λάστιχα εκγύμνασης, σου έχουμε τις πιο χρήσιμες ασκήσεις για να κάνεις όσο είσαι σπίτι! Αν πάλι δεν έχεις, μην πτοείσαι γιατί είναι εξαιρετικά οικονομικά και μπορείς να τα προμηθευτείς πολύ εύκολα.

Δες τις 4 καλύτερες ασκήσεις για να γυμνάσεις τους γλουτούς σου:

 

Standing runner’s extensions

Τέλεια άσκηση για τους απαγωγούς σου. Θα νιώσεις το ”κάψιμο” από τις πρώτες επαναλήψεις! Σφίξε τους κοιλιακούς σου καθ’όλη τη διάρκεια της εκτέλεσης για να βελτιώσεις την ισορροπία σου.

standing runner's extensions

Band squats

Η καλύτερη πολυαρθρική άσκηση για τα πόδια σου! Γυμνάζει τετρακέφαλους, γλουτούς, γάμπες και μηρούς, ενώ αν γίνει με το σωστό τρόπο είναι εξαιρετική άσκηση και για την κοιλιά σου! Πάρε μια καλή ανάσα πριν ”κατέβεις” και σφίξε τους κοιλιακούς σου μέχρι την εκπνοή στο ανέβασμα.

squatting

Standing glute kick back

Αν θες σμιλεμένους γλουτούς, αυτή είναι η άσκηση που πρέπει οπωσήποτε να κάνεις. Θα σε βοηθήσει να εξασκήσεις την ισορροπία σου, να δυναμώσεις τον κορμό σου και φυσικά να σφίξεις όλο το κάτω μέρος του σώματος σου.

standing glute kick back

Band lunges

Από τις πιο αποτελεσματικές ασκήσεις για γλουτούς και τετρακέφαλους. Προσοχή στη σωστή εκτέλεση της, ώστε να αποφύγεις τραυματισμούς. Φρόντισε ώστε τα γόνατα σου να μην ”μπαίνουν” προς τα μέσα κατά την εκτέλεση και να μην ξεπερνούν τις μύτες των δαχτύλων σου.

training

 

 

 

Η συντακτική ομάδα του Beautymagazine.gr

logo

Popular stories