Τα 4 Κορυφαία Tips Για Επίπεδη Κοιλιά Το Καλοκαίρι!

Το καλοκαίρι είναι ομολογουμένως η πιο ιδανική εποχή για να περηφανευτείς για τους κοιλιακούς που ”έχτιζες” όλο το χειμώνα!

Κοντά μπλουζάκια, άνετα φορεματάκια και φυσικά τα πολυαγαπημένα μαγιό μας. Οι επιλογές είναι άπειρες αν θέλεις επιτέλους να αναδείξεις την καλλίγραμμη σιλουέτα σου! Αν θες να διατηρήσεις μια επίπεδη κοιλιά για όλο το καλοκαίρι, σου συγκεντρώσαμε τα καλύτερα tips και σου τα παρουσιάζουμε παρακάτω:

Περιόρισε το αλκοόλ

Καλά τα ξενύχτια, καλά και τα κοκτέιλ που πηγαινοέρχονται στο τραπέζι σου, πρόσεξε όμως γιατί το αλκοόλ είναι ένας από τους λόγους που η κοιλίτσα σου θα είναι φουσκωμένη το επόμενο πρωί. Αν μάλιστα προσθέσεις στην εξίσωση και τη ζάχαρη από τον χυμό που συνοδεύει το ποτό σου, τότε ο συνδυασμός είναι σίγουρα αρνητικός για τους πολυπόθητους κοιλιακούς.

girl shocked
Μην αμελείς την προπόνηση

Επειδή είσαι διακοπές δεν σημαίνει ότι δεν μπορείς να κάνεις μια ελαφριά προπόνηση! Πρόσθεσε στο καθημερινό σου πρόγραμμα 4 σετ των 15 επαναλήψεων από bicycle crunches, jacknife crunches ή ψαλιδάκια για να τονώσεις τη γράμμωση σου.

workout
Περιόρισε τα γλυκά

Εντάξει είναι λογικό να θέλεις να φας κι ένα παγωτάκι παραπάνω, περιόρισε όμως τη ζάχαρη όσο το δυνατόν περισσότερο. Προτίμησε να φας ένα ακόμη σουβλάκι αν νιώθεις ότι πεινάς, παρά ένα γλυκό!

choco sweet
Μην τρως πολύ αργά βραδινό

Παρόλο που οι θερμίδες ενός πιάτου παραμένουν ίδιες ότι ώρα και να τις φας, έχει παρατηρηθεί ότι αν φας το τελευταίο σου γεύμα σχετικά νωρίς, μπορείς να αποφύγεις καούρες και δυσπεψίες και πρήξιμο στην περιοχή της κοιλιάς. Προτίμησε τροφές με μεγάλη περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη, όπως το κοτόπουλο και φρέσκα λαχανικά .

girl eating fruit salad

Popular stories