Τα 5 πιο χρήσιμα tips για να αποφύγεις το κρυολόγημα!

Ο χειμώνας φέτος αποδείχθηκε αρκετά ψυχρός, με κάποιες ενδιάμεσες μέρες ηλιοφάνειας, γεγονός που μας κάνει πολύ περισσότερο ευάλωτους σε κρυολογήματα και γρίπες. Δεδομένης της κατάστασης με την πανδημία να αυξάνει τα κρούσματα της όλο και περισσότερο, ο κάθε ένας από εμάς πρέπει να μάθει πως μπορεί να προφυλάξει τον εαυτό του!

Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να ενισχύσουμε την άμυνα του οργανισμού μας και να θωρακίσεις το ανοσοποιητικό σου σύστημα έτσι ώστε να αποφύγεις την πιθανότητα να κολλήσεις το οτιδήποτε!

Η ομάδα του Beauty Magazine έψαξε και βρήκε τα 5 πιο χρήσιμα tips και στα παρουσιάζει παρακάτω:

 

Αγάπησε τη Βιταμίνη D

Μπορεί να ενισχύσει το ανοσοποιητικό μας σύστημα, έως και κατά 40%. Τρόφιμα που περιέχουν την πολύτιμη βιταμίνη είναι τα ψάρια, όπως ο τόνος και ο σολομός, καθώς και τα αυγά και το μοσχαρίσιο κρέας. Συμπληρώματα διατροφής θα βρεις και στο φαρμακείο.

six eggs

Βάλε Πρωτεΐνη στα γεύματα σου

Η πρόληψη επαρκής ποσότητας πρωτεΐνης θα βοηθήσει τον οργανισμό να δημιουργήσει αντισώματα και να καταπολεμήσει το κρυολόγημα. Το κόκκινο κρέας, τα πουλερικά, τα αυγά και τα γαλακτοκομικά είναι πηγές ”καλών” πρωτεϊνών.

roasted chicken

Κάνε έναν καλό ύπνο

Ερευνητές σε πανεπιστήμιο των ΗΠΑ διαπίστωσαν ότι οι άνθρωποι που κοιμόνταν λιγότερες από επτά ώρες κάθε βράδυ είχαν σχεδόν τρεις φορές περισσότερες πιθανότητες να πάθουν κάποιο κρυολόγημα σε σύγκριση με εκείνους που απολάμβαναν έναν ύπνο οκτώ ή παραπάνω ωρών.

woman dreaming

Μην αποφεύγεις την άσκηση

Μπορεί οι χαμηλές θερμοκρασίες να σε εμπνέουν για χουχούλιασμα και οι υψηλές να σε απωθούν από το να γυμναστείς, μήπως όμως να αλλάξεις γνώμη; Η ήπια άσκηση μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο κρυολογήματος κατά 27%, σύμφωνα με μελέτη στην Κορέα.

leg work out

Πιες Τσάι

Οι κατεχίνες μπορούν να καταστρέψουν τα σωματίδια του ιού της γρίπης και να τα εμποδίσουν να μπουν στον οργανισμό μας.

couple dating

 

 

 

Η συντακτική ομάδα του Beautymagazine.gr

bm solutions

Popular stories