Ζάχαρη: 3 tips για να καταναλώνεις λιγότερη!

Η ζάχαρη είναι ένας από τους ”εχθρούς” της σωστής διατροφής και κατά συνέπεια της υγείας μας!

Η γλυκιά αυτή απόλαυση μπορεί να ”παραμονεύει” όχι μόνο στους συνήθης υπόπτους (σοκολάτες, γλυκά, παγωτά) αλλά και σε τροφές που δεν είχαμε φανταστεί!

Παρακάτω σου έχουμε τα 3 απαραίτητα tips για να μειώσεις την κατανάλωση της:

  • Δες τα συστατικά

Μην αμελείς να ρίχνεις μια ματιά στις ετικέτες των προϊόντων. Θα παρατηρήσεις ότι πολλά από αυτά έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε σάκχαρα, όπως τα αναψυκτικά, οι συμπυκνωμένοι χυμοί, οι sauce, τα αποξηραμένα φρούτα και τα περισσότερα δημητριακά!

  • Επέλεξε γλυκαντικά

Σε ποιον δεν αρέσει η γλυκιά γεύση; Αντικατέστησε τη ζάχαρη με στέβια, ασπαρτάμη ή γενικά προτίμησε προιόντα που περιέχουν γλυκαντικά!

 

Δες επίσης: Γλυκαντικά: Μύθοι και Αλήθειες που πρέπει να ξέρεις!

 

  • Κάνε μικρά και συχνά γεύματα

Τα μικρά και τακτικά γεύματα θα σε βοηθήσουν ώστε να ελέγξεις τις απότομες λιγούρες για γλυκό! Βάλε πρωτεΐνη στα κυρίως γεύματα σου ώστε να κρατηθείς χορτάτος για περισσότερη ώρα και προτίμησε ένα φρούτο ή λίγους ξηρούς καρπούς ως σνακ.

 

 

Η συντακτική ομάδα του Beautymagazine.gr

logo bm

Related stories